Úspech nie je len produktom šťastia, ale je výsledkom obetavej práce a vrcholom skúsenosti. V roku 1950 Dr. C. Tuna s rodinou založil kozmetickú firmu, ktorá prinášala ľuďom kvalitné a zdravé výrobky a zabezpečovala stabilnú budúcnosť. Fabrika je postavená v Omerli v Istanbule, obklopená lesmi a kopcami, FARMASI produkuje viac ako 2000 druhov výrobkov. Jej továrne zaberajú oblasť 145.000m² a používajú ligh – tech zariadenia integrovanej výroby, patrí medzi popredné výrobné spoločností v Turecku. Vyrábajú širokú škálu produktov, od dekoratívnej kozmetiky a parfumov, produktov pre starostlivosť o pleť a telo, dentálnu starostlivosť, vlhčené utierky a ekologické čistiace prostriedky pre domácnosť. Všetky výrobky boli vyrobené podľa receptúr Dr. C. Tunu, spĺňajú najvyššie štandardy ochrany zdravia spotrebiteľa, všetky sú certifikované v nezávislých medzinárodných spoločnostiach.
FARMASI vyváža svoje produkty do 123 krajín, dosiahla 365 miliónov spotrebiteľov cez 50000 predajných miest. Tajomstvo úspechu nie je len dôsledkom ich obrovskej kapacity, ale aj v dôsledkom rozhodnutí Hatana Omer Tunu, predsedu a zástupcu FARMASI, druhej generácie rodiny Tuna. On priniesol myšlienku, nepredávať produkty cez distribučné spoločnosti, ale pracovať pri predaji priamo so spotrebiteľmi. Od roku 2010 FARMASI zmenilo systém predaja a vytvorilo vlastný Multi- Level Marketing, ktorý čerpal zo skúseností s predajom v Turecku. To dynamicky naštartovalo predaj výrobkov FARMASI. V súčasnosti sa systémom MLM predávajú produkty FARMASI v 15 krajinách, a predaj a krajiny sa zvyšujú veľmi vysokým tempom. FARMASI nielen drží krok s novými svetovými trendmi, ale vo vlastných vývojových laboratóriach dokáže vyvíjať nové výrobky rýchlejšie ako konkurencia. FARMASI sa podporovaná troma generáciami rodiny Tuna posúva stále vyššie a vyššie.